روزهایی که پشت سر هم‌ سپری میشوند!

  • ۰
  • ۰

به ریحانه میگم هیچ موضوع مشترکی ندارم با هم اتاقی هام که بخوام در موردش باهاشون حرف بزنم باورش نمیشه!:-\ 

موضوعات مورد علاقه هم اتاقی های گرامی: مرگ .خواب ، کلیه موضوعات خرافی و چرت و پرتی جات!:-\  کلیه تشریفات و تشرفات مراسم های خواستگاری ، نامزدی، جهاز ، عروسی ، نامزد (البته همه شون هم متاهل ن!:-\ ).

بعد ریحانه میگه خب وقتی دارن در مورد چمدون (!!!) عروس دوماد حرف میزنن تو هم برو تو بحث شون شرکت کن!!:-\  (ینی این حرفا از ریحانه بعیده هاااااا مثل اینه که ی پلنگ بگه من امروز هوس سالاد شیرازی دارم!:-\  )

الانم موضوع بحث لباس قِری ه!! عاغا اینا نمیدونم نژاد شون چی چیه دقیقا!o__0

هرچی تلاش میکنم هیچ خط و مرز مشترکی پیدا نمیکنم ! 

دیگه حرفی ندارم!

+امروز تو بیمارستان یکی از هم گروهی هام دقیقن مشابه ی دختر بچه پنج ساله رفتار میکرد و جِر میزد! 

+خدایا من همچنان حیران و البته منتظر حکمت تو هستم!

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • محمد رضا خادمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی