روزهایی که پشت سر هم‌ سپری میشوند!

  • ۰
  • ۰

دیس ایز عه نیو چالش!!!

منم که کلن پیرو و ادامه دهنده چوالش!:دی

در معرفی این کمپین بسیار جذاب باید بگم که دوستان بلاگی،تصمیم گرفتن کمپینی رو راه بندازه به نام معرفی تک اهنگ به فرد خاص!

خب ینی اینکه! شما بخوای به یکی ی اهنگی پشنهاد بدی چی چی معرفی میکنی؟

یا اصن اهنگ مورد علاقه خودتون چی هس؟؟؟؟

در این راستا باید اسم اهنگ نام خواننده و به صورت کاملن فوضولی طور!:دی دلیل علاقه مندی خودتون رو به اون موزیک فوق الذکر بیان بفرمایید!

بنابراین اینجانب ،بدین وسیله (ایکون صاف کردن صدا و اینا!) دوتا اهنگ از مورد علاقه ترین اهنگ های دلخواهم رو میخوام معرفی کنم...

اهنگ اول: رفتی/ علی زند وکیلی  دلیل علاقه:همشهری بودن با اقای زنددد وکیلی!:دی و خب اینکه دوس دارم این اهنگ رو...ی چیزی درونم میگه دوس دارم...همین! دلیل دیگه ای نداره!:دی

اهنگ دوم:ماه و ماهی /حجت اشرف زاده  دلیل علاقه:خفه کردن خودم در شب های پاییزی سال گذشته به وسیله گوش دادن ریپیت اند ریپیت این موزیک...:)

...

لطفا برای ادامه این کمپین،توی وبلاگ تون قرار بدین.

+دوس دارم اهنگ های مورد علاقه و پیشنهادی شما رو هم‌بدونم...:)



  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • محمد رضا خادمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی